Saturday, June 6, 2015

Content Management hoort er bij


Content Management Systeem (CMS) is zeer belangrijk voor het MKB. Neem contact op met hilgie.com voor de beste websites met een CMS
28 mei 2015 - De ondernemer van 2015 heeft een website, ongeacht of hij een zzp’er is, veel of weinig mensen in dienst heeft, lokaal, regionaal of internationaal werkt. Een ondernemer zonder website is niet meer denkbaar, net zo min als 30 jaar geleden iedere ondernemer toch ten minste wel een faxapparaat had.
Goed, dan hebt u die website. Het is mogelijk dat u die zelf hebt gebouwd, of u hebt dat overgelaten aan een bedrijf voor wie dat gesneden koek is. Een zelfgebouwde website oogt niet altijd even professioneel, er zijn er maar weinig die er zo gelikt uit zien dat ze in niets verschillen met een professioneel gebouwde. Bent u zo handig op de computer, dan kunt u zichzelf gelukkig prijzen!
De website is er dan, de inhoud staat als een paal en ook de illustraties zijn helemaal naar uw zin. Tijd om tevreden achterover te leunen dan wel weer met andere zaken verder te gaan… Nou nee, echt niet.

‘Blijft’ is sleutelwoord

U wilt dat uw website bezoekers aantrekt. Want bezoekers snuffelen rond op uw site, worden mogelijk nieuwe klanten of komen op een later tijdstip nog eens terug. Als uw website tenminste interessant genoeg blijft. “Blijft” is hier het sleutelwoord. Want een website die er vandaag net zo uitziet als drie maanden geleden is een waardeloze website.
Waarom? Ten eerste vinden de zoekmachines (met Google nog steeds als grote reus) uw website niet meer interessant. Dus eindigt uw site steeds lager op de ranglijst van zoekresultaten, met het risico dat uw concurrenten boven u staan. Google en de andere zoekmachines willen namelijk dat uw website steeds wordt aangepast, actueel blijft. Die willen een lekker, fris ding, en die site van u is dat niet meer.
Ten tweede stelt u de bezoekers die nog eens terugkeren naar uw website teleur. Als ze rondkijken op uw site constateren ze dat ze alles al een keer eerder hebben gezien en dat er niets te beleven valt op uw site. Er is geen nieuws, er zijn geen nieuwe producten of acties, niets! Maar dat hoeft helemaal niet de realiteit te zijn…
Wat u en iedere andere ondernemer nodig heeft is een Content Managing System (CMS), ofwel een applicatie (app) waarmee u eenvoudig nieuwe teksten toevoegt, oude teksten weghaalt en de illustraties actualiseert. Zo’n app stelt u in staat uw website helemaal up to date te houden. U kunt uw nieuwsrubriek bijwerken, uw blog, een actie op de homepage aankondigen en nog veel meer. U bent kortom ‘helemaal 2015’ met een CMS.

Welk systeem?

Waar haalt u zo’n systeem, wat kost dat en hoe weet u of het systeem dat u wilt aanschaffen een goed systeem is? Daar komt de professional in beeld. Die kan u adviseren en eventueel de app installeren. Hij kan u ook helpen met de regelmatige vernieuwing van de inhoud (de content) van uw website, zodat u zich kunt richten op datgene waar u goed in bent: uw zaak. Dan hebt u niet alleen de technische Content Managing, maar ook de inhoudelijke.
Misschien denkt u: hoe weet een ander nu wat ik met mijn website wil? Kijk, dat is nou typisch iets voor een bedrijf als hilgie.com. Wij leveren maatwerk op elk niveau, zowel technisch als inhoudelijk. Wij denken met u mee en koppelen steeds terug, zodat u weet waarmee we bezig zijn. We komen met ideeën waar u misschien nog niet aan had gedacht. Zodat uw website er eigentijds, bij de tijd “Google-klaar” bij staat. Want u wil bezoekers op uw website, en liefst bezoekers die bij u blijven hangen of weer terugkeren!


Over hilgie.com:
De ontwikkelingen op het gebied van online verkoop, -marketing en -informatie gaan snel en social media blijft zich uitbreiden. Stilstand is achteruitgang. Daarom zorgen we bij hilgie.com steeds dat we op de hoogte blijven van de nieuwste technologieën, dat we weten wat er ‘hot’ is op het gebied van social media en dat we ons steeds door blijven ontwikkelen. We zorgen steeds voor nieuwe experts op het gebied van grafisch ontwerp om te zorgen dat we steeds met nieuwe ideeën komen en altijd met een frisse blik blijven kijken naar de wensen van de klant.

No comments:

Post a Comment